clientul nostru…

19 februarie 2008
… e un papagal cu care putem sa vorbim rastit si in general sa ne pisam pe el de sus, cam asa gandesc cei de la restaurantul Marco Polo din Constanta.
 Sun la ei sambata pe la ora 12:30 la numarul afisat pe site, incerc sa fac o rezervare pentru seara respectiva. Imi raspunde rastit o duduie isterica si se deruleaza urmatoarea conversatie aiuritoare:
eu: Buna ziua, fiti amabila, as vrea sa fac o rezervare pentru diseara, 4 persoane.
ea (pe un ton ascutit si ofuscat): nu se fac rezervari prin telefon !!! si oricum, e sambata seara, e deja rezervat tot.
eu: poftim ?
ea (din ce in ce mai enervata ): suntem ocupati, e weekend.
eu: dar cum se fac rezervarile, nu va suparati?
ea: personal, veniti aici personal si faceti rezervare.
eu (cu senzatia ca e o gluma proasta ): vreti sa vin acolo personal, sa fac rezervarea, sa plec si sa revin mai pe seara?
ea (pe un ton acut de soprana calcata pe batatura): da, se fac rezervari numai aici la noi.
eu (abtinandu-ma din greu sa nu-i spun nimic despre stramosi, origini etc): multumesc, la revedere.
 
Nu stiu de fapt de ce am fost asa oribil de politicoasa. Din perplexitate, probabil. Absurdul ma descumpaneste intotdeauna.
Dar azi le-am scris hate mail :D  

Tags:



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X